-0 °CPoiana Brașov
Imagini live

Our Hospitality Stories – Povestea Claudiei – Manager SPA

Asadar, in urmatoarele randuri o vom prezenta pe colega noastra, Claudia, ca o fire cu multa energie de viata, solidaritate, bunavointa si in cele din urma, o persoana cu un caracter integru care exceleaza in domeniul ospitalitatii prin abilitatile ei profesionale, demne de remarcat.

Povestea in domeniul ospitalitatii a inceput de cand lucra ca manager SPA pentru un hotel renumit de pe litoralul Romaniei. Dorinta de a ajunge si mai sus in aceasta profesie a indrumat-o la alegerea de a face parte din echipa Alpin.

A inceput cu o experienta de vanzare in cadrul SPA-ului si in scurt timp ea s-a facut remarcata prin rezultatele ei exemplare in tratarea clientilor, cu un grad de profesionalism foarte ridicat, prin abilitatile ei excelente de comunicare, implicare si solutionare a oricaror probleme existente, astfel a promovat in profesia ei mult indragita ca si manager SPA, in ansamblul acestui hotel.

Odata ajunsa in „habitatul” ei natural, Claudia a contribuit la evoluarea si perfectionarea terapiilor, tratamentelor & ritualurilor din cadrul acestui SPA.

De asemenea, a ajutat la o mai buna organizare din punct de vedere a optiunilor multiple pe care oaspetii le pot alege pentru a se relaxa (o gama variata de terapii implementata).

Toate acestea au crescut reputatia SPA-ului Vitarium pe intreaga zona montana, castigand recunoastere, numeroase premii si o identitate exclusivista in domeniu.

Vitarium SPA este catalogat a fi o oaza de relaxare, facilitand miilor de oaspeti care ii calca pragul, tratamente corporale & faciale, ritualuri de relaxare si masaje diversificate de cea mai inalta calitate.

Terapiile, dar si ritualurile promovate in ansamblul acestui SPA, sunt gazduite de terapeuti cu o importanta experienta in acest domeniu, iar in cadrul fiecarui ritual sau terapie se utilizeaza doar produse premium, menite sa raspunda exigentelor oaspetelui, inca de la prima vizita.

Intram acum in cateva detalii, povesti si experiente ale Claudiei din cadrul hotelului Alpin, si aflam ca lucrurile nu au fost roz de la inceput.

Venind ca nou manager al SPA-ului dintr-o alta activitate (cea de vanzare), a generat neincredere si putina reticenta din partea colegilor ei.

Insa, datorita suportului continuu pe care Claudia l-a primit din partea proprietarilor hotelului, pentru profesionalism, dedicare si spirit de raspundere impecabil, ea a reusit sa se integreze intr-un mod rapid in noul colectiv.

A ajuns la un nivel de comunicare eficient cu fiecare in parte, fapt care, a generat o dezvoltare naturala si productiva a relatilor profesionale in cadrul SPA-ului.

Ea mi-a povestit ca niciodata nu a ales un job pentru motivatia salariala (si nu ar face-o niciodata!).

Prefera sa isi arate punctele forte in zona care ii place cel mai mult (SPA-ul), lasand proprietarii hotelului, colegii si oaspetii sa aprecieze valoarea ei adevarata.

Este una din viziunile ei personale, care au contribuit la imaginea de integritate recunoscuta de oamenii cu care interactioneaza zilnic.

Firesc, ca si in orice discutie, am intrat in niste amanunte mai adanci ale job-ului. Am intrebat-o care ar fi cele mai constructive si „speciale” lucruri pe care o persoana in pozitia ei le face pentru a pastra reputatia brandului.

Oaspetii au parte de un „tratament special”, spune ea, mai ales cand vine vorba de rezervarea terapiilor si ritualurilor de relaxare.

Claudia, cu multa energie pozitiva dar si ordine in idei, asculta oaspetii, luand in considerare asteptarile acestora si le propune terapii si ritualuri personalizate.

Scopul final este starea de bine a oaspetelui, garantia ca acesta va reveni si va promova momentele de relaxare traite la Vitarium SPA.

Am descoperit si niste expresii/replici simpatice, pe care oaspetii le-au folosit de-a lungul timpului, alegand ca cel mai amuzant dialog sa fie urmatorul:

„-Am crezut ca avem maine programare, ne scuzati ca nu am ajuns azi, totusi am dori sa rearanjam masajul pentru maine! (Oaspete)

-Desigur! La ce ora doriti sa rezervati? (Claudia – Managera SPA)

-Paiiii… ca sa vedeti, maine plecam, deci cel mai probabil cu urmatoarea ocazie! (Oaspete)”

Pana la urma urmei, ce meserie demna de facut nu are si niste suisuri si coborasuri!

Aceasta a fost povestea Claudiei si speram ca nu a fost plictisitoare si monotona, ba mai mult, Claudia indeamna toti cititorii sa vina ca si oaspeti la Vitarium SPA , promitandu-le ca experienta lor va fii una de 5 stele (de neuitat).

Iar, in noul an (2022), ea va veni cu implementari noi in materie de terapii si ritualuri (nedezvaluite in momentul de fata), care vor genera bucurie si starea de bine a oaspetiilor.