Our Hospitality Stories – Mircea Ungur – F&B Assistant Manager

Cand vorbim de profesionalism, motivatie si ambitie, nu putem sa nu il dam exemplu pe colegul nostru, Mircea.
Mircea este asistent manager pe departamentul de F&B (Food & Beverages), practic, este responsabilul secundar pe partea de restaurante, care fac parte din Alpin Resort Hotel.
Considera ca spiritul de autodepasire personala, persistenta si zicala „nu lasa pe maine ce poti face azi” l-au adus in pozitia pe care o ocupa azi.
Cu multa responsabilitate si profesionalism Mircea reuseste sa coordoneze o intreaga echipa de servire pe cele 3 restaurante prezente in Alpin (A’Propos, Tosca & Forest).
Inainte sa ajunga sa aibe responsabilitatea si pozitia pe care o ocupa azi in cadrul Alpin Resort Hotel, Mircea, a fost sef de sala la un hotel care se situa tot in Poiana Brasov.
El a ajuns intr-un punct la fostul loc de munca, pe care l-a considerat maxim, practic, el isi dorea sa progreseze si mai mult. Asa ca, ambitia, increderea in sine si spiritul de autodepasire personala l-au determinat sa se inroleze in echipa Alpin, pe aceeasi pozitie, de sef de sala.
Dupa ani de incredere, daruire si dedicare totala, Mircea a fost numit la finele anului trecut asistent manager pe departamentul de F&B (Food & Beverages).
El imi povesteste ca aceasta promovare l-a facut sa devina si mai responsabil si a ajuns sa insipire zeci de practicanti care calca pragurile hotelului, fiind in internship din partea scolilor de ospitalitate. De asemenea, toti angajatii care ajung sa lucreze pe restaurantele din cadrul Alpin, sunt instruiti si trainuiti de Mircea si colegul lui director pe acelasi departament, Sorin, pentru a da rezultate remarcabile.
Pentru Mircea, trainingul si impartasirea de cunostinte pe care o atribuie noilor veniti este cea mai mare multumire si fericire pe care el o are. Aici vorbim de satisfactia lui cea mai mare din punct de vedere profesional, pe langa spiritul de profesionalism si autodepasire, instruirea si invatarea altor colegi, ii aduce o fericire aparte.
El considera ca dupa aceasta promovare a reusit in sfarsit sa isi gaseasca echilibrul personal, intre job, familie si persoana proprie. A reusit sa isi creeze un program care aduce un aport maxim pe toate planurile.
Relatia sa cu echipa este una fantastica, Mircea fiind o persoana modesta, simpatizat de toti colegii sai si indragit, el a ajuns sa dezvolte o astfel de conexiune cu intreaga echipa datorita gradului sau de implicare si dedicare foarte ridicat, considerat de multi practicanti sau nou veniti chiar un model demn de urmat in aceasta profesie. El ne-a povestit ca partea spirituala (credinta) este factorul care pe el il face sa fie in fiecare zi la fel de bun, indiferent de momentele stresante, grele, bune sau mai putin bune, el aduce echilibrul in echipa de F&B si reuseste sa ii motiveze pe toti cu energia sa pozitiva.
Aspiratiile sale pentru viitor sunt recrutarea de noi persoane pentru restaurante, trainuirea lor si pastrarea lor pentru brandul Alpin.
El isi doreste ca si practicantii care calca pragurile hotelului sa pastreze o relatie buna cu ei si sa ii determine sa se inroleze in echipa Alpin.
Consider ca Alpin este de-a dreptul o fabrica care creeaza profesionisti in sectorul Horeca, in care oameni cu un caracter demn de profesia ospitalitatii dar si foarte abili se intalnesc, lucreaza si ajung sa multumeasca la randul lor, zecile de mii de oameni care ne sunt oaspeti anual.
Mircea se poate considera o persoana norocoasa, careia brandul Alpin i-a adus mai mult decat un loc foarte bun de munca. Odata cu venirea sa la Alpin, Mircea, si-a cunoscut jumatatea cu care a reusit sa isi construiasca o familie minunata.
Pentru mine, Alpin este mai mult decat un loc de munca si va fii intotdeauna! Aici mi-am gasit jumatatea, aici am trait cele mai frumoase momente din punct de vedere profesional, aici as vrea sa imi investesc toata energia pentru a ajunge la rezultate din ce in ce mai extraordinare!
L-am intrebat si care este rolul Alpinului in formarea angajatilor, cat contribuie brandul si oamenii ca el la dezvoltarea lor.
El ne-a povestit ca in Alpin este inevitabil sa cresti, daca iti dai silinta, esti muncitor si ai ambitie, ajungi la un nivel foarte inalt pe orice departament, „este locul in care iti atingi potentialul tau de 100% fara doar si poate”.
In final, am vrut sa stiu de ce oaspetii prefera Alpin Resort Hotel, iar pe partea de restaurante cum au reusit sa isi tina standaredele foarte ridicate.
Lumea prefera Alpinul pentru increderea in brand dar si conditiile create de fiecare departament in parte, care la final de zi, nu fac decat sa creasca in continuare renumele brandului. De asemenea, atentia pentru fiecare client in parte este scopul principal, fiecare oaspete este tratat pana la cel mai atent detaliu. Acest feedback il primim de multe ori de la oaspeti dupa ce se ridica de la masa si ne multumesc pentru ospitalitatea acordata.

