3 °C Poiana Brașov
Imagini live Tur virtual Cazare Restaurante Check-In

Cum alegem un Centru de conferinte

 width=
Exista multe detalii si implicit – decizii importante care trebuie luate de catre persoana care este ȋn cautarea unui centru de conferinte.
Odata ce stii de ce anume ai nevoie, poti ȋncepe cautarea, ghidându-te dupa criteriile stabilite ȋn urma organizarii evenimentului.
Este nevoie de servicii superioare, suport tehnic, personal dedicat si profesionist pentru a va oferi rezultate maxime.

Vom ȋncerca sa enumeram câteva dintre criteriile care trebuie luate in considerare in alegerea locatiei perfecte pentru evenimentul dvs!

  • numarul persoanelor participante?
  • ce tip de echipament este pus la dispozitie?
  • dotarile sunt incluse ȋn pretul salii sau trebuie platite separat?
  • exista parcare disponibila?
  • ce ofera locatia respectiva?
  • se ofera discount pentru cazare?
  • ce tipuri de facilitati se ofera?
 width=

Hotel Alpin dispune de 43 de spatii special amenajate pentru acomodarea excelenta a unui numar cuprins ȋntre 10 si 500 de persoane (aranjament teatru).
Logistica locatiilor permite orgnizarea oricarui tip de evenimente conferinte, prezentari, workshop-uri, simpozioane, seminarii, programe de team building , scolarizari, evenimente sociale (nunti, botezuri, petreceri private sau ale companiilor/ receptie) cu pâna la 700 invitati.

In general, centrele de conferinte sunt concepute pentru a maximiza productivitate de ȋntâlniri mai mici (intre 25 si 75 de persoane), având un spatiu dedicat.

In cazul ȋn care doriti sa organizati un team building sau o conferinta, veti avea nevoie sa stiti ce fel de echipamente reale vi se vor pune la dispozitie.

Hotelul nostru ofera toate conditiile necesare organizarii cu succes a unui astfel de eveniment, si anume laptop, videoproiector, ecran proiectie, flip chart, sonorizare, microfoane wireless, internet prin cablu sau wi-fi, aer conditionat.

Probabil va ȋntrebati daca dotarile salii sunt incluse ȋn pretul ȋnchirierii. In principiu sunt, dar pot varia ȋn functie de solicitarea clientului.

Mai trebuie mentionat faptul ca se pot aduce propriile echipamente, dar acest lucru trebuie specificat ȋn momentul negocierii cu departamentul de vânzari. De asemenea, pretul pentru coffe-break este separat.

Pentru siguranta bunurilor dvs, ȋn fiecare camera sau apartament, exista seif, inclusiv la receptie.

Hotelul dispune de 2 parcari prima având o capacitate de cca 80 locuri, iar cealalta de cca 150 locuri. Pentru oaspetii hotelului exista valet parking, iar parcarea este gratuita.

 width=
Pentru clientii care doresc sa ȋsi organizeze nunta, recomandam contactarea cu cel putin un an inainte pentru verificarea disponibilitatii unei sali anume.
Pentru grupuri exista tarife speciale de cazare, in functie de numarul de participanti, sejur si servicii in “casa”. Ei vor beneficia de gratuitati pentru accesul la piscina, jacuzzi, sauna, salile de fitness, internet wireless.

Se pot acorda reduceri pentru grupuri la SPA, ȋn functie de serviciile comandate numar de persoane sejur.
Preturile difera ȋn functie de solicitarile grupului. De retinut, se poate ȋnchiria o sala de conferinte si fara servicii de cazare sau restaurant ȋn limita disponibilitatii.

 width=
In cadrul hotelului Alpin au fost organizate evenimente corporate de catre mari companii din toate domeniile de activitate „Conferinta”, „Cycle Meeting”, „Sesiuni de training”, „Workshop-uri”, „Expozitii”, „Lansari de produse si servicii”, „Petreceri – Teambuilding”, „Inaugurari”, „Intâlniri de afaceri”, etc.



Alpin Resort Hotel se concentreaza asupra nevoilor dumneavoastra!!!!!