10 °C Poiana Brașov
Imagini live Cazare Restaurante Check-In

Receptionera Spa

Cerinte:

  • Este o persoana deschisa si prietenoasa cu oaspetii.
  • Comunica eficient cu superiorii si cu ceilalti membri ai echipei.
  • Cunostinte de limba engleza.
  • Abilitati de operare MS Office.

Responsabilități:

  • Intampinarea oaspetilor conform procedurilor de lucru existente.
  • Introduce, verifica, actualizeaza in sistem programarile pentru terapii si alte informatii solicitate.
  • Comunica terapeutilor modificarile intervenite in programarile de terapii.
  • Cunoaste in detaliu oferta de servicii si produse oferite.
  • Cunoaste si promoveaza activ serviciile oferite de centrul spa, tratamentele, produsele, marcile utilizate, precum si pachetele, programele, promotiile si/sau reducerile de pret.

Beneficii:

  • Pachet salarial fix + comision vanzari si retail.
  • Decontarea transportului.
  • Posibilitatea unei colaborari de lunga durata
  • Suport in dezvoltarea profesionala.