22 °C Poiana Brașov
Imagini live

Recepționeră Spa

Cerințe:

  • Este o persoană deschisă și prietenoasă cu oaspeții.
  • Comunică eficient cu superiorii și cu ceilalți membri ai echipei.
  • Cunoștințe de limbă engleză.
  • Abilități de operare MS Office.

Responsabilități:

  • Întâmpinarea oaspeților conform procedurilor de lucru existente.
  • Introduce, verifică, actualizează în sistem progrămarile pentru terapii și alte informații solicitate.
  • Comunică terapeuților modificările intervenite în programările de terapii.
  • Cunoaște în detaliu oferta de servicii și produse oferite.
  • Cunoaște și promovează activ serviciile oferite de centrul spa, tratamentele, produsele, mărcile utilizate, precum și pachetele, programele, promoțiile și/sau reducerile de preț.

Beneficii:

  • Pachet salarial fix + comision vânzări și retail.
  • Decontarea transportului.
  • Posibilitatea unei colaborări de lungă durată.
  • Suport în dezvoltarea profesională.