Recepționeră Spa
Cerințe:
- Este o persoană deschisă și prietenoasă cu oaspeții.
- Comunică eficient cu superiorii și cu ceilalți membri ai echipei.
- Cunoștințe de limbă engleză.
- Abilități de operare MS Office.
Responsabilități:
- Întâmpinarea oaspeților conform procedurilor de lucru existente.
- Introduce, verifică, actualizează în sistem progrămarile pentru terapii și alte informații solicitate.
- Comunică terapeuților modificările intervenite în programările de terapii.
- Cunoaște în detaliu oferta de servicii și produse oferite.
- Cunoaște și promovează activ serviciile oferite de centrul spa, tratamentele, produsele, mărcile utilizate, precum și pachetele, programele, promoțiile și/sau reducerile de preț.
Beneficii:
- Pachet salarial fix + comision vânzări și retail.
- Decontarea transportului.
- Posibilitatea unei colaborări de lungă durată.
- Suport în dezvoltarea profesională.