10 °C Poiana Brașov
Imagini live Cazare Restaurante Check-In

Receptioner/a

Cerinte:

  • Este o persoana deschisa si prietenoasa cu clientul.
  • Raspunde prompt cererilor sau plangerilor clientului.
  • Comunica eficient cu superiorii si cu ceilalti membri ai echipei.
  • Cunoasterea unui program de gestiune hoteliera reprezinta un avantaj.
  • Cunostinte medii spre avansate de limba engleza.

Responsabilitati:

  • Intampinarea clientului conform procedurilor de lucru existente.
  • Inregistrarea clientilor in sistemul de gestiune hoteliera.
  • Promovarea facilitatilor si serviciilor oferite in cadrul hotelului.
  • Alocarea camerelor, verificarea tarifelor, verificarea rezervarilor.
  • Mentinerea unei legaturi permanente cu celelalte departamente.
  • Emiterea facturilor, incasarea contravalorilor serviciilor oferite etc.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv, cu posibilitatea de marire in functie de evolutie.
  • Decontarea transportului.
  • Posibilitatea unei colaborari de lunga durata.

Asteptam sa ne trimiti CV-ul tau!