22 °C Poiana Brașov
Imagini live

Recepționer/ă

Cerințe:

  • Este o persoană deschisă și prietenoasă cu clientul.
  • Raspunde prompt cererilor sau plângerilor clientului.
  • Comunică eficient cu superiorii și cu ceilalți membri ai echipei.
  • Cunoașterea unui program de gestiune hotelieră reprezintă un avantaj.
  • Cunoștințe medii spre avansate de limbă engleză.

Responsabilități:

  • Întampinarea clientului conform procedurilor de lucru existente.
  • Înregistrarea clientilor în sistemul de gestiune hotelieră.
  • Promovarea facilităților și serviciilor oferite în cadrul hotelului.
  • Alocarea camerelor, verificarea tarifelor, verificarea rezervărilor.
  • Menținerea unei legături permanente cu celelalte departamente.
  • Emiterea facturilor, încasarea contravalorilor serviciilor oferite etc.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv, cu posibilitatea de mărire în funcție de evoluție.
  • Decontarea transportului.
  • Posibilitatea unei colaborări de lungă durată.