Recepționer/ă
Cerințe:
- Este o persoană deschisă și prietenoasă cu clientul.
- Raspunde prompt cererilor sau plângerilor clientului.
- Comunică eficient cu superiorii și cu ceilalți membri ai echipei.
- Cunoașterea unui program de gestiune hotelieră reprezintă un avantaj.
- Cunoștințe medii spre avansate de limbă engleză.
Responsabilități:
- Întampinarea clientului conform procedurilor de lucru existente.
- Înregistrarea clientilor în sistemul de gestiune hotelieră.
- Promovarea facilităților și serviciilor oferite în cadrul hotelului.
- Alocarea camerelor, verificarea tarifelor, verificarea rezervărilor.
- Menținerea unei legături permanente cu celelalte departamente.
- Emiterea facturilor, încasarea contravalorilor serviciilor oferite etc.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv, cu posibilitatea de mărire în funcție de evoluție.
- Decontarea transportului.
- Posibilitatea unei colaborări de lungă durată.