10 °C Poiana Brașov
Imagini live Cazare Restaurante Check-In

Housekeeping Manager

Cerințe:

  • Experiență relevantă de minim 2 ani pe un post de conducere in cadrul departamentului Housekeeping.
  • Flexibilitate in ceea ce priveste programul de lucru.
  • Persoana energica, comunicativa, cu o atitudine pozitiva si atentie la detalii.

Responsabilități:

  • Raspunde de activitatea departamentului Housekeeping, conduce si monitorizeaza activitatile tuturor angajatilor din departamentul respectiv.
  • Controleaza si supervizeaza activitatea de curatenie, amenajare si functionalitate a departamentului.
  • Verifica curatenia si igienizarea spatiilor de cazare si a celor publice, conform standardelor stabilite.
  • Raspunde de gestiunea, evidenta si urmarirea mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar, inventarierea lunara.
  • Asigura respectarea procedurilor de lucru din cadrul departamentului.

Beneficii:

  • Salariu atractiv in functie de experienta.
  • Decontarea transportului.
  • Bonuri de masa.
  • Prime de sarbatori.
  • Bonusuri de performanta.