Housekeeping Manager
Cerințe:
- Experiență relevantă de minim 2 ani pe un post de conducere în cadrul departamentului Housekeeping.
- Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru.
- Persoană energică, comunicativă, cu o atitudine pozitivă și atenție la detalii.
Responsabilități:
- Raspunde de activitatea departamentului Housekeeping, conduce și monitorizează activitățile tuturor angajaților din departamentul respectiv.
- Controlează și supervizează activitatea de curățenie, amenajare și funcționalitate a departamentului.
- Verifică curățenia și igienizarea spațiilor de cazare și a celor publice, conform standardelor stabilite.
- Raspunde de gestiunea, evidența și urmărirea mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar, inventarierea lunară.
- Asigură respectarea procedurilor de lucru din cadrul departamentului.
Beneficii:
- Salariu atractiv în funcție de experiență.
- Decontarea transportului.
- Bonuri de masă.
- Prime de sarbători.
- Bonusuri de performanță.